Ana Sayfa | İletişim
info@inebolu.bel.tr info@inebolu.bel.tr +90 (366) 811 45 00 +90 (366) 811 45 00
?stiklal Madalyal? Tek ?l?e T.C. İnebolu Belediyesi | www.inebolu.bel.tr
KURUMSAL
» Organizasyon Şeması
» Meclis Üyeleri
» Encümen Üyeleri
» Belediye Kimliği
» Faaliyet Raporu
• 2009 Yılı İdare Faaliyet Raporu
• 2010 Yılı İdare Faaliyet Raporu
• 2011 Yılı İdare Faaliyet Raporu
• 2012 Yılı İdare Faaliyet Raporu
• 2013 Yılı İdare Faaliyet Raporu
• 2014 Yılı İdare Faaliyet Raporu
• 2015 Yılı İdare Faaliyet Raporu
• 2016 Yılı İdare Faaliyet Raporu
• 2017 Yılı İdare Faaliyet Raporu
» Müdürlüklerimiz
» Etik Komisyonu
Faaliyet Raporu // 2010 Yılı İdare Faaliyet Raporu
Yazıyı Küçült Yazıyı Büyült

T.C.

İNEBOLU BELEDİYE BAŞKANLIĞI

2010 YILI

İDARE FAALİYET RAPORU

 

 

ÜST YÖNETİCİ SUNUŞU

İÇİNDEKİLER

I- GENEL BİLGİLER

A- Misyon ve Vizyon

İnebolu Belediyesi yapacağı her türlü yatırım, hizmet, transfer ve kalkınma planını Anayasa, Kanunlar, Yönetmelikler ve ilgili mevzuat hükümleri doğrultusunda, Başkanlık Makamının ilgili talimat ve benimsedikleri temel ilkeler çerçevesinde, Belediye Bütçesi, programı ve kaynak tahsisi uyarınca kamu hizmetlerini istenilen düzeyde ve kalitede, hatasız ve zamanında sunulabilmesini sağlamaktır. Ayrıca Belediyemiz Personeli ve halkımızın Kurumumuza olan güven duygusunu geliştirmek üzerinedir.

B- Yetki, Görev ve Sorumluluklar

Belediyemiz yetki, görev ve sorumluluklarını, 5393 Sayılı Belediye Kanununun 14. ve 15. madde hükümleri doğrultusunda, ilgili Kanun, Yönetmelik ve Genelge hükümleri çerçevesinde mevzuata uygun olarak yerine getirmekle yükümlüdür.

C- İdareye İlişkin Bilgiler

1- Fiziksel Yapı

Belediye hizmet binası 2 katlı, yığma kagir yapıda, dış duvarları taş, iç duvarları ve tavan kaplamaları ahşap, zemin kat tavanı kompozit malzemeden imal edilmiştir.

Belediyemizdeki mevcut araçlar;  Başkanlık hizmetlerinde kullanılmak üzere 1 adet binek oto, 3 adet pikap, 1 adet cenaze otosu, 1 adet cenaze yıkama aracı, 1 adet hasta nakil aracı, 2 sıkıştırmalı çöp kamyonu, 1 adet vakumlu süpürme aracı, 2 adet vidanjör, 1 adet su tankeri, 1 adet çöp kamyonu, 4 adet çim makinesi, 2 adet merdivenli olmak üzere 5 adet İtfaiye aracı, Hidromek 102S kazıcı yükleyici, Çukurova 840B yükleyici, 1 adet damperli kamyon, bir adet betoniyer, 1 adet kompresör,  1 adet kompaktör,  1 adet ilaçlama makinesi,  3 adet benzinli,  1 adet dizel ve 2 adet olmak üzere toplam 5 adet  motopomptur.

2- Örgüt Yapısı

BELEDİYEMİZ KADRO TEŞKİLATI

BAŞKANLIK MAKAMI

Belediye Başkanı

YAZI İŞLERİ MÜD. MALİ HİZM.MÜD. FEN İŞLERİ MÜD. İNS.KAY. EĞT.MÜD.
Yazı İşleri Müdürü Mali Hizmetler Müdürü Fen İşleri Müdür V. İns.Kay.ve Eğt.Müdür V.
Memur Bilgisayar İşletmeni Teknisyen
Hizmetli Memur  ( 2 Adet) Şoför
DİĞER GENEL  HİZM. Tahsildar (2 Adet) İSKAN VE TOP.REH.HİZ. GENEL PERS.HİZM.
Şoför Anbar Memuru V. Operatör İşçi
İşçi ( 4 Adet)

TEMZ.İŞL.MÜD. BASIN YAYIN MÜD. ZABITA AMİRLİĞİ İTFAİYE AMİRLİĞİ
Temizlik İşleri Müdür V. Bas.Yay.Halk.İşl.Müd.V. Zabıta Amir V. İtfaiye Amir V.
Temizlik Hizm.( 5 Adet) Zabıta Memuru (3 Adet) İtfaiye Eri (3 Adet )
TEMİZLİK İŞYERİ HİZM. Şoför (İşçi) Şoför
İşçi (2 Adet) ATÖLYE HİZMETLERİ
Temizlik İşçisi ( 9 Adet) Şoför
İşçi (6 Adet)

SU İŞLERİ ŞEFLİĞİ DEFİN HİZMETLERİ KAMU DÜZ.GÜV.HİZM.
Su İşleri Şef V. Defin Memuru Sözleşmeli Avukat
SU TEMİN İŞLERİ
İşçi (4 Adet)

3- Bilgi ve Teknolojik Kaynaklar

Belediyemizin çeşitli birimlerinde kullanılan toplam 20 adet bilgisayar bulunmaktadır. Yapılan işlemlerle ilgili her türlü bilgi ve teknolojik kaynak internet ortamında takip edilmektedir.

4- İnsan Kaynakları

Belediyemiz 31.12.2010 tarihi itibarı ile toplam 32 Memur, 30 Kadrolu İşçi ve 1 Sözleşmeli Personelden oluşmaktadır.

5- Sunulan Hizmetler

Belediyemiz; 5393 Sayılı Belediye Kanunu başta olmak üzere,  657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu, 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu,  5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu, Bütçe Uygulama Talimatları, 2863 Sayılı Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kanunu, 3194 Sayılı İmar Kanunu, 1608 Sayılı Kanun, 5326 Sayılı Kabahatlar Kanunu,  4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu ve Uygulama Yönetmeliği, İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatlarına ilişkin Yönetmelik ve diğer ilgili Yönetmelikler, tebliğler ve Genelgeler uyarınca hizmetlerini sunmaktadır.

6- Yönetim ve İç Kontrol Sistemi

Belediye olarak yönetim ve iç kontrol sistemi Başkanlık Makamının ilgili talimat ve benimsedikleri temel ilkeler çerçevesinde hiyerarşik yapı dahilinde yürütülmektedir.

D- Diğer Hususlar

II- AMAÇ ve HEDEFLER

A- İdarenin Amaç ve Hedefleri

Mevcut kaynakları en verimli şekilde tasarruflu kullanmak ilkesi doğrultusunda, her türlü yatırım, hizmet, transfer ve kalkınma planlarını ilgili Kanun, Yönetmelikler ve temel ilkeler çerçevesinde, vatandaşların refahına öncelik verilerek kamu hizmetlerinin istenilen düzeyde, kalitede ve zamanında sunulabilmesini sağlamaktır.

B- Temel Politikalar ve Öncelikler

Temel amaç ve hedeflere ulaşabilmek için Bütçe imkanları, yatırım programı dahilinde çalışma ve yatırımlar yapılmaktadır.

C- Diğer Hususlar

III- FAALİYETLERE İLİŞKİN BİLGİ VE DEĞERLENDİRMELER

A- Mali Bilgiler

1- Bütçe Uygulama Sonuçları

2010 Mali yılı gelir ve gider bütçesi 6.345.000,00TL olarak tahmin edilmiş ve kesinleşen rakamlara göre gider bütçesi % 87,20 oranında, gelir bütçesinin ise % 95,20 oranında gerçekleşmiştir.

2- Temel Mali Tablolara İlişkin Açıklamalar

KESİNLEŞEN 2010 MALİ YILI BELEDİYE BÜTÇESİ:

31.12.2010 tarihi itibarı ile kayıtlar aşağıda görüldüğü üzeredir;

1- 2010 MALİ YILI GELİR-GİDER TAHMİNİ BÜTÇESİ

A-GİDER BÜTÇESİ İÇİN KOYULAN GİDERLER.

1-Personel giderleri…………………………1.521.954,00.-

2-Sos.güv.dev.pir.giderleri………………..      245.487,00.-

3-Mal ve hizmet alım gideri ………………  2.031.556,00.-

4-Cari transferler …………..……………..      319.000,00.-

5-Faiz giderleri     …………………………       20.000,00.-

6-Sermaye giderleri………..………………  1.647.003,00.-

7-Yedek ödenekler …………………………   560.000,00.-

TOPLAM……………………………   6.345.000,00YTL

B-GELİR BÜTÇESİ İÇİN KOYULAN ÖDENEKLER:

1-Vergi gelirleri ……………………………….  993.100,00.-

2-Teşebbüs ve mülkiyet gelirleri ……………  1.771.500,00.-

3-Alınan bağış ve yardımlar………………….    525.000,00.-

4-Diger gelirler  ………………………………2.655.400,00.-

5-Sermaye gelirleri……………………………   400.000,00.-

TOPLAM………………………………6.345.000,00.-

olarak gider ve gelir bütçesinin denk şekilde hazırlandığı görülmüştür.

2- 2010 yılında 3920 yevmiye numarası ile gelir ve gider kesin hesabının aşağıdaki şekilde gerçekleştiği görülmüştür.

KESİNLEŞEN 2010 MALİ YILI İNEBOLU BELEDİYE BÜTÇESİ:

A-GİDER BÜTÇESİ

1-Personel giderleri…………………………  1.376.682,65.-

2-Sos.güv.dev.pir.giderleri………………..        270.929,93.-

3-Mal ve hizmet alım gideri ………………    2.436.770,95.-

4-Faiz gideri       ……………………………         3.299,59.-

5-Cari transferler …………..……………..        334.807,34.-

6-Sermaye giderleri………..………………    1.115.384,91.-

TOPLAM………………………………  5.537.875,37.-

Gider olarak harcanmış olup kalan 812.056,42TL’nin imha edilmiş olduğu görülmüştür.

B-GELİR BÜTÇESİ

1-Vergi gelirleri ……………………………….     866.517,88.-

2-Teşebbüs ve mülkiyet gelirleri   ……………   2.339.688,18.-

3-Alınan bağış ve yardımlar………………….         69.450,00.-

4-Diğer gelirler ………………………………..  2.764.642,14.-

5-Sermaye gelirleri  …………………………..                    00.-

TOPLAM………………………………. 6.040.928,20TL

3-2011 yılına devreden tahakkuk…………….        303.086,80.-

4-2011 yılına devreden İç borç……………….         17.880,00.-

5-2011 yılına devreden bütçe emaneti………         506.056,31.-

6-2011 yılına devreden banka nakti………….        867.496,19TL olarak görülmüştür.

2010 mali yılı içerisinde 12 aya ait 32 adet klasör içerisinde 3920 adet yevmiye, kayda alınmıştır. 2011 yılına devreden 17.880,00TL’lik borç miktarı 2008 yılında bir bölümü İller Bankası kredisi ile yapılan Terminal kredisinden kaynaklanmakta olup, halen 3 aylık vadeye yayılmış durumdadır.

2010 Mali yılına ait harcama ve gelir evrakları Belediye Meclisinin 03.01.2011 tarih ve 05 no’lu toplantısında alınan karar gereği, 28.01.2011 tarihinde 5393 sayılı Belediye Yasası 25. maddesi gereği Meclisçe seçilen denetim komisyonu tarafından incelenmiş ve her hangi bir eksikliğe rastlanmamıştır. Ayrıca 2010 yılına ait tüm tahsilat denetimi de aynı komisyon tarafından gerçekleştirilmiştir.

5018 Sayılı Kanunun 53.maddesine göre Belediyemiz mali tabloları aylık mizan gelir ve gider bilgileri Muhasebat Genel Müdürlüğü (KBS) sistemine süresi içerisinde gönderilmektedir.

2010 Mali yılı içerisinde Belediyemiz su işlerine kayıtlı hali hazırda 4951 abone olup bunların 1681 adedi dijital su saati kullanmaktadır. Yıl içerisinde 375,000 m3 su satışı yapılarak 848.730,00TL tahsilât yapılmış buna bağlı olarak da 19.400,27TL çevre temizlik tahsilâtı gerçekleştirilmiştir. 2010 yılı içerisinde 161 yeni su abone satılmış, ayrıca 140 kaynak suyu abonesinden de tahsilât yapılmıştır. İçme suyu isale hattı şebeke arızaları ve yeni abone bağlantıları için muhtelif vana, kolye, adaptör, manşon ve boru satın alınarak hizmetler sürdürülmüştür. Yıl içerisinde ayda bir yaz aylarında ise daha sık aralıklarla su numuneleri alınıp Kastamonu İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilerek tahlil sonuçları takip edilmiş, yeni alınan cihazlar ile 24 saat kesintisiz klorlama çalışmaları başlatılmıştır. Hali hazırda iki kaynak suyu 3 adet su kuyusu 2 ana depo ve 6 tahliye deposu ile ilçenin su ihtiyacı karşılanmaktadır.

Emlak servisince önceki yıllardan gelen devirlerle birlikte bina vergisinde 140.161,07TL tahakkuk yapılmış 101.353,62TL’sini tahsil edilmiş, Arsa vergisinde 50.242,34TL tahakkuk yapılmış 24.942,70TL si tahsil edilmiştir. Çevre temizlik vergisinde ise 51.130,74TL tahakkuk çıkarılıp 33.677,43TL’si tahsil edilmiştir. Ayrıca rutin olarak yeşil kart, 65 yaş maaşı, kredi işlemleri ve beyanlarla ilgili işlemler sorunsuz olarak yürütülmüştür. Ancak 4734 ve 4735 sayılı Devlet İhale Kanunu ve ihale sözleşmeleri Kanunları ile ilgili mevzuat sürekli değiştiği ve uzmanlık gerektirdiği için gelecekte sıkıntı yaşanmaması ve ihalelerin yasaya uygun sonuçlanması açısından Belediyemizde ihale işlemlerini yapabilecek Destek Hizmetleri Biriminin kurulması uygun olacaktır.

3- Mali Denetim Sonuçları:

2010 Mali yılına ait harcama ve gelir evrakları Meclisin 03.01.2011 tarihli toplantısında alınan 5 no’lu kararı gereği, 28.01.2011 tarihinde 5393 Sayılı Belediye Yasasının 25. maddesi gereğince Meclisçe seçilen Denetim Komisyonu tarafından incelenmiş ve her hangi bir eksikliğe rastlanmamıştır. Döneme ilişkin başkaca bir denetim yapılmamıştır.

4- Diğer Hususlar:

B- Performans Bilgileri

1- Faaliyet ve Proje Bilgileri

01.01.2010 ile 31.12.2010 tarihleri arasında Belediyemiz Yazı İşleri Müdürlüğü tarafından Belediye Başkanlığı adına gelen her türlü evrak teslim alınarak, 1877 adet gelen evrak kaydı yapılmış, görevli merci, kişi veya ilgili birimlere havaleleri yapılarak dahili zimmet defterine 2805 adet evrak kaydı yapılmak sureti ile dağıtımı sağlanmıştır. Belediye Başkanlığına posta ile gönderilen veya Kurum ve Kuruluşların görevli dağıtıcılarınca getirilen evraklarla ilgili havale ve yazışmalar yapılmış, sonuçları izlenmiş ve gerekli hallerde ilgililerine bilgi verilmiştir. Belediye Başkanlığına sunulan ve kişilerin kendileri ile veya kamu ile ilgili istek ve şikayetlerini kapsayan 473 adet dilekçe kaydı yapılmış, bunlar arasından Yazı İşleri ve Başkanlıkla ilgili olanlar cevaplandırılmıştır. Belediyenin genel konularını kapsayan yazışmaların yapılması sağlanmış ve deftere 420 adet giden evrak kaydı yapılmış, harici zimmet defterine ise 244 adet evrak kayıt edilerek İlçemiz Kamu Kurum ve Kuruluşlarına dağıtımı sağlanmıştır. Encümen toplantılarında görüşülecek 160 adet konu deftere kayıt edilmiş, zamanında Encümende görüşülmesi sağlanmış, alınan kararlar bekletilmeden yazılmış, ilgili kişi veya birimlere dağıtımı sağlanmıştır.

Müdürlükçe yine aynı faaliyet dönemi içerisinde Meclis toplantılarının gündemi hazırlanmış, Meclis üyelerine çağrı yapılmış, bu dönemleri kapsayan toplantılarda görüşülen 71 adet Meclis kararı yazılarak, kesinleşen Meclis kararlarının tam metni, 5393 Sayılı Belediye Kanununda belirtilen süresi içerisinde Kaymakamlık Makamına gönderilmiş ve yürürlüğe girmesi sağlanarak uygulanmak üzere ilgili birimlere ulaştırılmıştır. Meclis toplantılarının ilgili Kanun hükümleri gereği duyuru işlemleri zamanında yerine getirilmiştir.

Yine aynı dönemler arasında muhtaç 4 aile, Belediyemizden Asker Ailesi Aylığı yardımı talebinde bulunmuş ve bu talepler hakkında gerekli tahkikat yazışmaları ilgili Kurumlarla yapılmıştır. Taleplerin 4109 Sayılı Kanun kapsamında değerlendirilmek üzere Belediye Encümeninde görüşülmesi sağlanmıştır. Muhtaç 3 Aileye Asker Ailesi Aylığı yardımı yapılması Belediye Encümenince uygun bulunmuştur. Yine belirtilen dönemlerde muhtaç 1 kişi,  nakdi yardım talebinde bulunmuş ve bu talepler hakkında gerekli tahkikat evrakları düzenlendikten sonra, değerlendirilmek üzere Belediye Encümeninde görüşülmesi sağlanmış ve 1 kişiye toplam 300,00TL nakdi yardım yapılmıştır.

Belediye Encümenince çeşitli ihalelerin yapılmasını sağlamak amacı ile ihale dosyaları oluşturulmuş, ihale işlemleri yürütülmüş ve sonuçlandırılmıştır.

Bunlardan; Mülkiyeti Belediyemize ait Şehir Restaurant altındaki umumi WC 5 yıllığına Murat  KARADENİZ’e,  işletmesi Belediyemize ait liman içi mevkiinde bulunan katı, sıvı, pissu atık kabul tesisinin 3 yıllığına YAKAMOZ DENİZCİLİK Elektrik Petrol Ürünleri İnş.Taah.San.ve Tic.Ltd.Şti.’ne, mülkiyeti Belediyemize ait 75 ada 11 parselde kayıtlı bulunan taşınmazın 110 m2’lik bölümünün 5 yıllığına taksi yazıhanesi ve bekleme yeri olarak Murat KARADENİZ’e, ilçemiz Cünürye mahallesi İsmet paşa caddesi üzerindeki 152 ada 1 parselde kayıtlı taşınmazın 830 m2’lik alanının Günü Birlik Dinlenme Tesisi olarak 5 yıllığına Harun KURUALİ’ye, Abdurrahman Paşa caddesi 96 ada 14 parseldeki taşınmazın 1.091,40 m2’lik bölümünün 5 yıllığına DERELİ Elektromagnetik Fren San. Ve Dış Tic.Ltd.Şti.‘ne, Abdurrahman Paşa caddesi 78 ada 25 parseldeki WC’nin de yer aldığı taşınmazın 5 yıllığına Mustafa REİS’e, İsmet Paşa caddesi 109 ada 8 parselde kayıtlı  277,50 m2 açık alanın 2 yıllığına Aysel EREN‘e, İlçemiz Şehirlerarası Otobüs Terminalinde bulunan 11 no’lu dükkanın 5 yıllığına Yücel ALİBAŞ‘ a,  İlçemiz Şehir içi ve mücavir alan Toplu taşıma işletim hakkının S.S.Karadeniz Tur Minibüsçüler Kooperatifi‘ne, İsmet Paşa Caddesi 152 ada 1 parseldeki 470 m2 açık alan ve 65 m2 kapalı alan olmak üzere toplam 535 m2 taşınmazın 5 yıllığına İdris UÇARKUŞ’a, Liman içi mevkiindeki 26 bölümden oluşan Balıkçı Kulübeleri ve Su Ürünleri deposunun 5 yıllığına S.S.İnebolu Merkez–Yakaboyu-Erkekarpa-Gemiciler Köyleri Su Ürünleri Kooperatifine, İsmet Paşa caddesi 109 ada 8 parseldeki 228 m2 açık alanın 2 yıllığına Kudret AKKAR’a, Yeni Cami Sok No: 16/B adresteki 74 ada 1 parselde kayıtlı 10 m2 kapalı alanın 5 yıllığına Turgut KARA’ya, Zafer Yolu cd. üzerinde bulunan 61 ada 1 parseldeki 360 m2 iki katlı taşınmazın 5 yıllığına Yılmaz GENÇ‘e, Cumhuriyet caddesinde bulunan 61 ada 1 parseldeki 28 m2 taşınmazın 5 yıllığına Güven KARADEMİR’e, Zafer Yolu Caddesi 61 ada 1 parseldeki 62 m2 taşınmazın 5 yıllığına Osman AKSOY‘a, Zafer Yolu Cd. 24 ada 1 parselde kayıtlı 84 m2 taşınmazın 5 yıllığına Aysel ÖZAY’a, Galip Deniz cd. No: 16/A adresteki 74 ada 1 parseldeki toplam 15 m2 taşınmazın 5 yıllığına Satılmış ÇORBACI‘ya, Yeni Cami Sokak No: 16/B adreste 74 ada 1 parselde kayıtlı 44 m2 taşınmazın 5 yıllığına Faik ATAM’a, Hacı Mehmet Aydın caddesi 68 ada 14 parselde kayıtlı 92 m2 taşınmazın 5 yıllığına Mehmet DURMUŞ‘a,  Yeni Cami sk. No: 8 adresindeki 71 ada 1parseldeki 131 m2 taşınmazın 5 yıllığına Ahmet ARAN’a, liman içerisindeki toplam 11.116,00 m2 açık alanın 1 yıllığına m2’sinin 3 dolar bedelle KARINCA LOJİSTİK A.Ş.’ye, liman içerisindeki 1,183m2 çadır alan ve 4,225 m2 açık alanın 12 ay süre ile m2’sinin 1,5 ABD dolar bedelle KARINCA Lojistik A.Ş.’ye kiraya  verilmiştir.

Belediye Hizmet Binasının güvenliği ve ilçe tanıtımı için kamera sistemi kurdurulmuştur. Belediye Başkanlığı çelengi yenilenmiştir. Ahşap konuşma kürsüsü yenilenmiştir. Mesleki ve mevzuat dergi aboneliğine devam edilmektedir.

Belediyemizce Liman işleri için Avukatlık hizmet alımı gerçekleştirilmiştir.

İlçemiz Atatürk Anıtı meydan ve çevre düzenleme kapsamında 1 adet 2,80 ebadında fraklı Atatürk Heykeli, Atatürk Anıtına 3 adet Rölyef, Atatürk Anıtının kaidelerinin üzerine yerleştirilmek üzere levha, pirinç harfler ve Atatürk imzası satın alınmıştır.

İlçemizin Milli ve özel günlerinde gelecek konuklara, temsil ağırlama kapsamında hediye edilmek üzere 50 adet polyester fötr şapkalı sivil Atatürk Heykelciği yaptırılmıştır. İlçemiz girişine 160x180 ebadında orijinal “İstiklal Madalyası” görünümünde bronz Rölyef satın alınmıştır.  İnebolu’ lu Şair ve Yazarlardan Oğuz ATAY ve Orhan Şaik GÖKYAY’ın 1mx60cm ebatlarında 2 adet fiber glass büstleri yaptırılmıştır. İstiklal madalyası açıklaması yer alan anıt levha ve Hamamcı Kadı Salih Reis levhaları yenilenmiştir.

Belediye hizmet binasında kullanılan santrala dahili ve harici 6+2 olmak üzere 8’li abone kartı, Hizmet binasında kullanılmak üzere lüzumlu 60 adet tasarruflu ampul satın alınıp taktırılmıştır.

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamalarında çocuklara dağıtılmak üzere, Ramazan ve Kurban bayramı münasebetiyle ikram için çikolatalar satın alınmıştır. Belediyemizce Aşure Gününde 2000 adet aşure yaptırılarak halkımıza dağıtılmıştır.

İlçemiz Şehit Şerife Bacı Anıtının eskiyen kağnı arabasının yerine yeni kağnı arabası yaptırılmıştır.

İlçemiz Huzurevinde konaklayan iki yaşlı için baza, başlık ve yatak satın alınmıştır. İnebolu Spor Kulübüne destek amacı ile lüzumlu malzeme satın alınmıştır.

Belediyemiz bandosunda ihtiyaç duyulan bando enstrümanları satın alınmıştır.

Belediyemiz kültür yayını olarak “İnebolu Sokaklarında büyümüş İki çocuk Orhan Şaik GÖKYAY ve Oğuz ATAY” isimli kitaptan ve 24 Kasım Öğretmenler Gününde öğretmenlere takdim edilmek üzere “Bu Gül Senin Öğretmenim” adlı kitaptan bastırılmıştır.

Belediyemizce Eğitim-öğretime destek kapsamında İlçemiz Atatürk İlköğretim Okuluna 2 adet projeksiyon cihazı, 1 adet bilgisayar, Hüseyin Avni İlköğretim Okuluna 1 adet projeksiyon cihazı, 1 adet bilgisayar sistemi, İsmet paşa İlköğretim Okuluna 1 adet Projeksiyon cihazı ve 1 adet bilgisayar sistemi, Bülent Özyürük İlköğretim Okuluna 1 adet bilgisayar sistemi satın alınmıştır. Yine eğitim öğretime destek kapsamında kız ve erkek öğrencilere 120 çift spor ayakkabı satın alınmıştır. Yine Atatürk İlköğretim Okulu, Hüseyin Avni İlköğretim Okulu ve Anadolu İmam-Hatip Lisesi Kütüphanelerine hediye edilmek üzere çeşitli kitaplar satın alınmıştır.

Personelin giyim–kuşam yardımı yapılmıştır.

Ankara‘da düzenlenen “Başkentte Kastamonu Günleri- 6” etkinliği için oto kesesi, tükenmez kalem, cam çıkartma, yöresel dokuma bezinden logolu çanta yaptırılmıştır. Fuarda hediye edilmek üzere el yapımı İnebolu denk kayığı maketi, Fuarda stantta kullanılması için 2m eninde el yapımı İnebolu denk kayığı maketi, yöresel sofra bezi, 2,80 cm ebadında seyyar anfi,  Şükran Belgesi, Teşekkür belgesi ve belgeleri vermek üzere 50 adet lacivert ve kırmızı renkte kadife kaplama stant yaptırılmıştır.

Belediyemiz Heyamola Ekibine 17 takım Heyamola kostümü, çalışmalarda kullanmaları için eşofman takımı ve tişört satın alınmıştır.

İnebolu 9 Haziran Şeref ve Kahramanlık Günü’müzün 89. yıldönümü kutlamaları nedeni ile etkinliklerde kullanılmak üzere vinil afişler, etkinliklere ait davetiye ve zarflar,   satın alınmıştır. İlçemize gelen misafirler ile Atatürk ve İstiklal yolu yürüyüşçülerine yemek verilmiştir. Atatürk ve İstiklal Yolu yürüyüşüne katılacak sporcular için ampul ve kablolar satın alınmış ve davul-zurna gösterisi yaptırılmıştır. Atatürk ve İstiklal Yolu yürüyüşçülerine 500 adet karanfil satın alınmıştır.

İlçemizde yaz stajını yapan ODTÜ Mimarlık Fakültesi 1. Sınıf öğrencileri ve öğretim üyeleri ile araştırma görevlilerinin çalışmaları süresince iaşeleri Belediyemizce karşılanmıştır.

İnebolu Uluslararası Heyamola Deniz Şenlikleri Kültür ve Sanat Festivali kapsamında davetiye ve zarflar bastırılmış ve 3 günlük kamera çekimleri gerçekleştirilmiştir. Havai fişek gösterisi, yine etkinlik için ses ve ışık sistemi hizmeti, 3 günlük çocuk ve yetişkinler için şişme oyun parkları ve sahne düzeni hizmeti, animasyon ve çeşitli gösteri hizmeti, yurtdışından yabancı halk dansları gruplarının getirilmesi ve organizasyonu, şenliğe katılacak konuklara ikram edilmek üzere meyve suyu, deniz şenliklerinde dereceye girenlere hediye olarak altın ile altın, gümüş, bronz madalya, kupa, plaket satın alınmıştır.  Belediyemiz toplu sünnet şöleni için kuru pasta, meyve suyu,  su satın alınmış ve toplu sünnet şölenine katılacak sünnet çocuklarına, ailelerine ve misafirlere ikram edilmek üzere 2000 adet etli pilav yaptırılmıştır. Şenliklere katılan halk dansları gösteri ekiplerine yemek ikramlarında bulunulmuştur.

Atatürk’ün İnebolu’ya Gelişlerinin ve 25 Ağustos Şapka ve Kıyafet İnkılabının ilk nutkunu Söyleyişlerinin 84. yıldönümü kapsamında zarf ve davetiyeler ile Atatürk yürüyüşü kapsamında, yürüyüş yolu güzergahındaki evlere takılmak üzere Türk bayrağı satın alınmıştır. 25 Ağustos etkinlikleri kapsamında gerçekleştirilen Bisiklet turuna katılan sporculara yemek verilmiştir. Yine yamaç paraşütü için gelen sporcuların konaklamaları sağlanmıştır. Yine aynı tarihlerde gerçekleştirilen 30 Ağustos Zafer Bayramı nedeniyle İstiklal Yolu maratonuna katılacak sporculara yemek verilmiştir.

37 EN 001 Plakalı Başkanlık binek otosunun zorunlu trafik sigortası yaptırılmıştır.  Bir adet navigasyon cihazı satın alınmıştır. Başkanlık otosunun mutat bakımları yaptırılmıştır.

4734 Sayılı Kanunun 22.maddesi gereği; sonuçlanan ihale işlemleri ile ilgili, Kamu İhale Kurumuna aylık veri girişlerinin yapılması sağlanmıştır.

Yazı İşleri Müdürlüğü bünyesinde yer alan Defin hizmetlerinde kullanılmak üzere Cenaze yıkama aracı ve araca morg ekipmanı satın alınarak yaptırılmıştır. 37 EP 952 plakalı cenaze otosuna sis farı satın alınmıştır. Yine aynı aracın Zorunlu Trafik Sigortası ile 37 FC 728 ve 37 EP 952 plakalı araçların trafik tescil işlemleri takip edilerek süresi içerisinde yaptırılmıştır. 2010 yılı içerisinde Defin hizmetleri Birimince 47 adet Defin ruhsat kaydı tutulmuş olup, İlçe Nüfus Müdürlüğü ile yapılan yazışmalar sonucu çalışmaların koordineli ve sağlıklı bir şekilde devam etmesine özen gösterilmiştir.

Fen İşleri Müdürlüğü’nce;

2010 yılında toplam 627 adet resmi yazışma yapılmış, 24.371 m² ifraz, tevhit ve yola terk dosyası incelenerek onaylanmak üzere Encümene sunulmuştur. 38 adet ve 36.593 m² inşaat ruhsatı verilmiş, ayrıca devam eden tüm inşaatların kontrolleri imkânlar ölçüsünde titizlikle yapılmış ve tamamlanan binalardan 13 adedine 6.411 m² yapı kullanma izni verilmiştir.

14.000mt içme suyu isale hattı kaptajı ile birlikte yenilenmiştir.2.600m² parke döşenerek meydan yol ve çevre düzenlemesi yaptırılmıştır. Muhtelif yerlere 10.700m² beton parke yol ve kaldırım ile 696mt bordur döşenerek hizmete açılmıştır. Muhtelif mahallelerde 6 adet istinat duvarı yapılmıştır. Abdurrahman Paşa caddesi çay kenarına dekoratif korkuluk ve aydınlatma yapılmıştır. İlçe girişine iki adet (Jandarma ve Sanayi) çarşı merkezine de iki adet (Anıt ve Eski Belediye meydanı) kavşak düzenlemesi yapılmıştır. Çarşı merkezinde Cumhuriyet caddesinin batısında kalan cadde ve sokaklarda 4244mt boru döşenerek atık su, yağmur suyu ve içme suyu hatları döşenmiştir. Yine bu alanlarda kaldırım ve yol kaplamaları yenilenerek düzenleme yapılmıştır.6 adet imar planı değişikliği onaylanmıştır. Fen İşleri Müdürlüğüne bağlı araç gereç ve iş makineleri için toplam 34 adet ihale ile tamir ve yedek parça alımı yapılmış olup bunun için 37,450TL ödenmiştir. Yine bu araçlarda kullanılmak üzere gerekli muhtelif madeni yağ ve antifriz ile akaryakıt alınıp 74.895TL ödeme yapılmıştır. Makine, teçhizat ve taşıtların periyodik bakımları halen yapılmakta olup arıza durumunda tamiratları yaptırılarak faal durumda bulunmaları sağlanmaktadır. 1.143TL ödenerek Servis çalışanlarına giyim kuşam ve koruyucu malzeme yardımı yapılmıştır. Yıl içinde yapılan ve doğrudan temin dışında kalan ihalelerin ve imar planı değişikliklerinin gazetelerde ilanları yapılmış ve 10 adet ilanla ilgili olarak 10.924TL ödeme yapılmıştır.

Mahalli idarelere ilişkin politika geliştirme ve karar alma sürecine yardımcı olacak verilerin, derlenerek analitik sorgulamaya tabi tutulmasına ve Hükümet, devlet teşkilatı, üniversiteler, araştırmacılar ve kamuoyunun yararlanmasına sunulmak üzere yürütülmekte olan Yerel Yönetimler Bilgi Tabanı Projesi kapsamında Belediyemize ait istenilen bilgiler eleman azlığı nedeniyle Internet ortamına girilememiştir. www.yerelnet.org.tr adresinden eski bilgilere ulaşılabilmektedir.

Belediyemizce yapılacak işler ve verilecek hizmetlerle ilgili olarak gerekli planlamanın sırası ile “imar planı>imar programı>bütçe>hizmet” şeklinde yapılmasına özen gösterilmesi kamu hizmetlerinin istenilen düzeyde ve kalitede yürütülmesi yönünden önem arz etmektedir.

İnsan Kaynakları ve Eğitimi Müdürlüğünce;

2010 yılı için; Memur-İşçi açıktan atama işlemleri, Hizmet içi eğitim, personelin mal bildirimlerini almak ve saklamak, memur personel ve yakınlarının sağlık işlemlerini yapmak, yükselme ve intibak işlemleri, Görevde yükselme eğitimi sürecini personele bildirmek ve sonuçlarını uygulamak, memur gizli sicil raporlarını hazırlamak ve saklamak, personelin kurum içi ve kurumlar arası nakil işlemleri, kadro iptal-ihdas işlemleri, memur personel yeşil pasaport ön işlemlerini düzenlemek, memur sendikası istifa ve katılım işlemlerini yapmak, üst görev (Müdürlük vb.) vekalet yazılarını hazırlamak ve duyurmak, memur ve  işçi özlük dosyalarını tutmak, tüm personelin izin işlemleri, memur ve işçi personel disiplin kurullarını oluşturmak ve sonuçlarını uygulamak, işçi- Memur Giyim-Kuşam dağıtım işlemlerini yapmak, personel emeklilik işlemleri, geçici işçi vize işlemleri, işçi sözleşme sürecini düzenlemek, sözleşmeli personel işlemleri, memur işçi kadro kütüklerini oluşturmak, personelin hizmet  işlemleri, personelle ilgili Mahkeme kararlarını uygulamak, Memur ve işçi personelle ilgili her türlü yönetmelik ve kanunlarla belirtilen kuralları uygulamak ana çalışmalarıdır.

657 sayılı yasaya tabi olarak görev yapan personellerden Zabıta Memuru Mehmet İŞERİ 16.02.2010, Şoför Mustafa ÖZ 16.02.2010 ve Temizlik Hizmetlisi İbrahim DURGUT 17.08.2010 tarihlerinde kendi istekleri üzerine emekliye sevk edilmişlerdir.

08.03.2010 tarihinde Türkiye İş Kurumu Müdürlüğü aracılığıyla iki adet Kadrolu İşçi (Şoför) sınavı açılarak tamamlanmış ve iki adet işçinin atamaları 01.04.2010 tarihi itibariyle yapılarak Belediyemiz kadro teşkilatı güçlendirilmiştir.

Yine 28.06.2010 tarihi itibariyle 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi 3 adet İtfaiye Eri kadrosu için sınavı açılarak tamamlanmış ve atamaları 02.08.2010 tarihi itibariyle yapılarak Belediyemiz kadro teşkilatı güçlendirilmiştir.

Mahalli İdareler Personelinin Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Esaslarına Dair Yönetmelik uyarınca,  Anadolu Üniversitesi tarafından tertiplenen 2009 Güz dönemi e-Sertifika Programları eğitimine katılmaları sağlanarak, 24.01.2010 tarihinde gerçekleştirilen sınavı başarı ile tamamlayan Şef Hakan KURT’un  Mali Hizmetler Müdürü kadrosuna ve Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni Sevinç ÖZLÜ’nün Şef kadrosuna 09.02.2010 tarihinden itibaren asaleten kurum içi atamaları yapılmıştır.

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğünce;

2010 yılında toplam 215 adet gelen evrak kaydı, 21 adet giden evrak kaydı, 166 adet harici zimmet kaydı yapılmıştır. Belediye Başkanlığına, diğer Kamu Kuruluşlarından veya özel şahıslardan gelen ilanların Belediyemiz hoparlöründen zamanında ilan yapılması ve ilan tahtasında zamanında askıya asılması sağlanmış, ilan tutanaklarını düzenli bir şekilde takip ederek ilgili Kuruluşlara zamanında teslim edilmesi sağlanmıştır.

Belediye Başkanı adına Belediyemize gelen tüm tebrik,  telgraf ve kutlama mesajları zamanında cevaplandırılarak ilgili yerler gönderilmiştir. Milli ve dini bayramlar ile Öğretmenler Günü ve Mahalli Kurtuluş Günlerinde ilçe içi ve ilçe dışında bulunan kişilere Başkanlığın bastırdığı davetiye ve tebrik kartlarının ilgili adreslere gönderilmesi sağlanmıştır. Basında Belediye ve Belediye faaliyetleri ile ilgili çıkan haberler takip edilmiş ve Başkanlık Makamının isteği doğrultusunda gerektiği zamanlarda Basın açıklaması yapılmıştır. Belediyemiz ile ilgili çıkan haberlerin yer aldığı gazete arşivi oluşturulmuştur.

Belediyemiz Resmi internet Sitesinin güncellenmesi sağlanmış, haberlerin seri bir şekilde atılması için gerekli çalışmalar büyük bir özveri ile yapılmıştır. Web Sitemize gönderilen  e-Mailler incelenerek cevap verilmiştir.

4734 Sayılı Kanunun 22. maddesi gereği; İhale dosyaları oluşturulmuş, ihale işlemleri yürütülmüş ve sonuçlandırılmış. Kamu İhale Kurumuna aylık veri girişlerinin yapılması sağlanmıştır.  Bunlardan;

İnebolu Belediye Başkanlığının Web sayfa tasarımı ve 1 yıllık güncelleme hizmeti yaptırılmıştır. Birimde kullanılmak üzere 1 adet diz üstü bilgisayar, Lazer yazıcı, 4+1 ses sistemi ve CD satın alınmıştır. İlçemizin tanıtımı için 5000 adet Belediye logolu dosya, 3000 adet 2 kırımlı broşür, 5000 adet tanıtım kitapçığı, 3000 adet Cd kabı yaptırılmıştır. İlçemizi tanıtıcı 2000 adet yeni yıl takvimi bastırılmıştır.

Yine İlçemizin tanıtımı kapsamında Cumhuriyet caddesine 3 adet, Atatürk Anıtı önüne 1 adet, eski Belediye binası önü havuzlu meydanı gösterir 1 adet olmak üzere toplam 5 adet İnebolu şehir içi mobesa kamera sistemi için lüzumlu malzeme ve sistem satın alınıp kurdurulmuştur.

İlçemizin muhtelif yerlerinde kullanılmak üzere 5 adet VHF Alıcı ve 6 adet havalı hoparlör, yine 10 adet havalı hoparlör seti satın alınmış olup lüzumlu 15 adet anons cihazı tamir ve bakımı yaptırılmıştır.

Temizlik İşleri Müdürlüğünce;

İlçemiz Aşağı Hatıpbağı Mahallesi Kanalizasyon projesi yaptırılmıştır. 34780 kg (34780 torba) Tıbbi Atık toplanmış, toplanan atıklar gömme usulü imha edilmiştir. 2010 yılı içinde 15.01.2010 tarihinde 45 günlük Temizlik Hizmeti ihale edilmiş ve sonuçlandırılmıştır. 18.02.2010 tarihinde tekrar 01.04.2010-31.12.2011 tarihlerini kapsayan ihale yapılmıştır.  Belediyemiz araçlarının ihtiyacı olan 56.050lt Akaryakıt alım ihalesi yapılmış, 137.021TL’ye sonuçlandırılmıştır. Belediyemize 1 adet Fort Transit çift kabin kamyonet satın alınmıştır. 220 torba çimento, 5 torba kireç satın alınmıştır.  25 adet Alüminyum döküm ayaklı oturma kısımları ahşap bank, 1 adet çim biçme makinası, 1 adet benzinli çim biçme makinası,  1 adet İlaçlama makinası,  90 lt haşere ilacı,  22 adet 400 lük, 22 adet 770 lt 44 adet sıcak daldırmalı galvanizli çöp konteynırı,  kanalizasyon, yağmur suyu ve içme suyu boruları ile boru ek parçaları satın alınmıştır. 2 tk Çocuk oyun grubu ile Karaca Mahallesine dış alan fitness aletleri ve etrafına panel çit satın alınmıştır. İsmet Paşa caddesinden Kızılkara köprüsüne kadar olan orta refüjlere top akasya, leylandi ve top mazıdan oluşan dış alan süs bitkisi, orta refüj ve sahil şeridine 5500 m2 çim satın alınmıştır. 10’ar adet piknik masası ve pergole yaptırılmıştır. Zafer yolu caddesinin çevre düzenlemesi için gerekli süs bitkilerinin temini ve dikimi gerçekleştirilmiştir

150 adet sokak hayvanlarının toplanması, kısırlaştırılması, aşılanması, işaretlenmesi ve alındıkları ortama geri bırakılması sağlanmıştır. 37 EN 787 ve 37 EN 354 plakalı çöp kamyonlarının genel tamir-bakım, onarımları, makas tamirleri yaptırılmıştır. İlçemiz çay kenarı ve mezarlıklarının otları biçilerek, bordür taşları boyanmıştır. Temizlik İşyerinde kullanılmak üzere odun-kömür satın alınmıştır.

Zabıta Amirliğince; 2010 yılında Belediye yasaklarına aykırı hareket edenler hakkında 35 adet Zabıt Varakası, 5 adet idari yaptırım tutanağı tanzim edilmiş, 2008 yılı damgalı 2010 yılında ölçü ve ayarı yapılması gereken 33 adet ölçü ve tartı aleti beyanı alınmış olup damgaları ve kontrolü yapılmıştır. Merkez mahallelerimizde ikamet eden vatandaşlarımızın 17 adet büyük baş hayvanlarına ait menşei şehadetnamesi düzenlenmiştir. İlçemizde gıda maddesi imal eden iş yerleri periyodik aralıklarla denetlenmiştir. Yine ilçemizde faaliyet gösteren 19 adet Sıhhi Müessese, 9 adet Gayri Sıhhi Müessese ve 10 adet Umuma Açık İstirahat ve Eğlence Yeri olmak üzere toplam 38 adet İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı verilmiştir.

Çevre il ve ilçelerden kendisini acındırarak halktan para yardımı isteyen dilencilere müdahale edilip ilçeden uzaklaştırılmıştır.

İlçemizde Salı ve Cumartesi olmak üzere iki gün kurulan halk pazarı Kapalı Pazar Yeri ve Tuhafiye Pazarı olarak iki kısma ayrılmaktadır. Servisimizce Kapalı Pazar Yeri ve Tuhafiye Pazarı devamlı suretle denetlenmekte, tertip ve düzeni sağlanmaktadır. İlçemiz Şehir Er Rahmi YILMAZER caddesinde bulunan saman ve hayvan pazarının İlçemiz genel görüntüsü üzerinde olumsuz etkileri olmaktadır. Bu nedenle bu durumun çözüme kavuşturulması gerekmektedir.

2010 Mali yılında ilçemiz esnaf ve sanatkarların iş yerlerinde ve mücavir alan içerisinde bulunan reklam tabelaları tarafımızca ölçülerek vergilendirilmek üzere Mali Hizmetler Müdürlüğüne bildirilmiştir. 1608 Sayılı Belediye Yasaklarına ait Kanun, 5393 Sayılı Belediye Kanunu, 5326 Sayılı Kabahatler Kanunu hükümlerince Belediye Zabıtasına verilmiş olan yetki ve görevler kesintisiz olarak uygulanmaktadır.

Belediyemiz Evlendirme Memurluğu görevi Zabıta Memuru Ediz KÖROĞLU tarafından yürütüldüğünden Evlendirme Memurluğunca 123 adet evlenme akdi yapılmış, bunlara ait Evlenme Cüzdanları kayıt defterine işlenmek suretiyle verilmiş, evlenmelere ait mernis bildirimleri süresi içinde Nüfus Müdürlüğüne bildirilmiş, İlçe dışında evlenmek isteyen 9 kişiye Evlenme İzin Belgesi verilmiştir.

İtfaiye Amirliğince; İlçemizde meydana gelen 9‘u İlçe merkezinde ve 3‘ü İlçemiz köylerinde olmak üzere 12 adet yangına müdahale edilmiştir. Sağanak yağış sonucu oluşan su baskınlarına gerekli müdahale yapılarak su basan yerlerin tahliyesi sağlanmıştır. İlçemiz Limanını kullanan gemilerin ve Balıkçı teknelerinin içme ve kullanma suyu ihtiyaçları yine Arozözlerimiz vasıtasıyla taşınmak suretiyle giderilmekte ve Belediyemize gelir sağlanmaktadır. İlçemizde mevcut konutlarda zaman zaman meydana gelen kanalizasyon tıkanmaları İtfaiyece tazyikli su vermek suretiyle açılmış ve vatandaşların mağduriyeti engellenmiştir. İlçemiz Kapalı Pazaryeri, cadde, sokak ve meydanlar belirli aralıklarla yıkanıp temizliği yapılmıştır. İlçemizde meydana gelen yangınların bir bölümü baca yangınlarından oluşmaktadır. Bacalarının temizliğini yaptırmaları için gerekli duyurularla halkımızın bilgilenmesi sağlanmıştır. İlçemizde bulunan Okullarımızın belirli zamanlarda yangın önlem sistemleri ve yangın söndürme cihazlarının kontrolleri yapılmıştır. Okullarımızın yaptığı Sivil Savunma Tatbikatlarına katılınarak, öğrencilerimizin bilgilenmeleri sağlanmış ve yangın tatbikatları gerçekleştirilmiştir.

2- Performans Sonuçları Tablosu

3- Performans Sonuçlarının Değerlendirilmesi

Yaklaşık gerçekleşme oranı; Gider Bütçesinde % 87,20’lik, gelir bütçesinde ise  % 95,20’lik bir bütçe oranıdır.

4- Performans Bilgi Sisteminin Değerlendirilmesi

Performansla ilgili hesaplar ve değerlendirmeler bilgisayar ortamında yapılamamakta olup bilgi sisteminde kullanılan veriler ayrı ayrı dosyaların incelenmesi neticesinde tamamen elde hazırlanmıştır.

5- Diğer Hususlar

IV- KURUMSAL KABİLİYET ve KAPASİTENİN DEĞERLENDİRİLMESİ

A- Üstünlükler

Kurumumuz bünyesinde özveri ile çalışan ve mevzuata hakim Birim Amir ve Memurlarının da Şahsım ve birbirleri ile olan koordineli çalışmaları sayesinde iş ve işlemler süratle ve nitelikli olarak yerine getirilmektedir.

B-  Zayıflıklar

Her biri kendi alanında uzmanlık isteyen iş ve işlemler mevcut personel ile yerine getirilmeye çalışılmaktadır. Ancak kendi uzmanlık alanı dışındaki alanlarda da personel eksikliği nedeni ile aynı personele başvurulduğundan yürütülen iş ve işlemlerin farklı branşlarda olması ve fazlalığı ile yaklaşık on bin nüfuslu İlçeye hizmet veren Belediyenin yeterli sayıda personelinin olmayışı ve öğrenim düzeyleri yüksek memurların az sayıda oluşu Kurumun zayıflığıdır.

C- Değerlendirme

Belediyemizce gerçekleştirilen iş ve işlemler, sürdürülen faaliyetler ve verilen hizmetler emeklilik ve diğer sebeplerden dolayı personelin eksilmesi sonucu mevcut personel yapısı ile özverili bir şekilde devam ettirilmeye çalışılmaktadır. Gerçekleştirilecek olan norm kadro uygulamaları çerçevesinde ve işe uygun bilgi, beceri, branş ve tahsilleri de göz önünde bulundurularak kalifiye personel takviyesine gidilmesi ile kurumsal kabiliyet ve hareketlilik artırılacaktır.

 

V- ÖNERİ VE TEDBİRLER

Belediyemiz hali hazırda mevcut Belediyeler arasında borçsuz olarak hizmet verebilen bir kaç Belediyeden biridir. Yasaların verdiği yetki ve görevler çerçevesinde, insana ve çevreye saygılı, İnebolu’da yaşamaktan mutluluk ve gurur duyulan İnebolu’nun oluşmasını sağlayan, örnek Belediye olmak, tarihi ve kültürel değerlerini sahiplenen ve yaşatan, Belediye faaliyetlerinde vatandaş memnuniyetine öncelik veren, Belediye kaynaklarının kullanımında etkinlik, verimlilik ve sürekli iyileştirme, sağlıklı bir toplum ve yaşanabilir bir İnebolu için yapılması gereken her şey planlanarak, büyük özveri ve fedakarlıklar ile yerine getirilmeye çalışılmaktadır.

Sağlıklı büyüme ve gelişmenin sürdürülebilmesi, yapılacak olan her türlü yatırımdan önce kaynağının bulunması esasına dayanmaktadır. İhtiyaçlar göz önünde bulundurularak gelir ve giderin dengelenmesi önceliğimiz olmaktadır.

Eğitim, sosyo-kültürel yapı, turizm ve çeşitli alanlardaki yatırımlar ilçemizin daha da gelişmesini sağlayarak göç olgusunun azalmasını ve halkımızın geleceğe umutla bakmasını sağlayacaktır. Amacımız güzel İnebolu’muzu hak ettiği en iyi seviyeye ulaştırmak ve onu yaşanabilir bir kent halinde korumaktır. Bu kapsamda İnebolu; doğa, tarih ve kültür turizmi ile ticaret merkezi olarak geliştirmeli ve desteklenmelidir.

Arz ederim.25.03.2011

 

Engin UZUNER

Belediye Başkanı

Youtube | T.C. İnebolu Belediyesi Facebook | T.C. İnebolu Belediyesi Twitter | T.C. İnebolu Belediyesi RSS | T.C. İnebolu Belediyesi +90 (366) 811 45 00
» Başkan’dan
» Belediye Tarihi
» Haberler
» Duyurular
» Etkinlikler
» İletişim
» İlçemizi Tanıyalım
» Hizmet Rehberi
» E - Bülten
» Projelerimiz
» Fotoğraf Galerisi
» Video Galerisi
» İnebolu Kent Rehberi
» İnebolu Nöbetçi Eczane
» İnebolu Sinema Rehberi
» İnebolu Kent Müzesi
Beni Yeniliklerden Haberdar Et
Tel: +90 (366) 811 45 00 | E-Posta: info@inebolu.bel.tr
Copyright 2015 © İnebolu Belediyesi Tüm Hakları Saklıdır.